top of page
Nieuwsbrief archief


En → maar → daarom
Wat is een supermakkelijke formule om een goed zakelijk verhaal te vertellen?
Christ Coolen
13 sep 20235 minuten om te lezen


🟡 Voor je oren
Zin om iets te luisteren? Dit is voor je oren
Christ Coolen
13 sep 20232 minuten om te lezen


🟡 Neem de tijd
Waarom is het een goed idee om klanten te laten wachten?
Christ Coolen
23 aug 20234 minuten om te lezen


🟡 Professioneel
Waarom werkt 'professioneel' niet (meer)?
Christ Coolen
15 feb 20233 minuten om te lezen


🟡 What's in a name?
Hoe ziet de psychologie van een goede merk- of productnaam er uit?
Christ Coolen
18 jan 20234 minuten om te lezen


🟡 Salesfunnel? Kakkerlak!
Is de salesfunnel echt de kakkerlak van de marketingmodellen? ​ Is de salesfunnel ÜBERHAUPT wel een marketingmodel? ​ En wat is eigenlijk...
Christ Coolen
21 dec 20224 minuten om te lezen


🟡 Beter in banden
Waarom hebben kinderen 6 weken zomervakantie? ​ Hoezo besloot een bandenfabrikant restaurants te gaan beoordelen? ​ Waarom is de Tour de...
Christ Coolen
7 dec 20225 minuten om te lezen


🟡 Mensen zijn raar
Zeg nou zelf: zou jij op Marktplaats €30,- betalen voor een tweedehands jojo omdat iemand er een leuk verhaaltje bij heeft getypt? ​ Nee...
Christ Coolen
30 nov 20223 minuten om te lezen
De Léukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie)

Ruim 28.000 mensen gingen je voor!
bottom of page