top of page

De Leukste Nieuwsbrief over
Marketing(Psychologie)

Schrijf je nu in en ontvang eens per 3 weken een interessant inzicht, onderzoek of learning in je mailbox.  

Een tijdje geleden vroeg ik mijn lezers om een korte recensie van mijn nieuwsbrief. Ik werd bedolven onder de reacties! Hieronder vind je er een paar: 

Nuttig en leuk tegelijk!
- Aruna Gopal


Verrassend praktische kennis waar je écht wat aan hebt.
- Marjolein van Braam-Morris


Quick wins met een dosis humor, een nieuwsbrief om naar uit te kijken!

- Margreet Woessner


Op een vrolijke manier krijg je inzichten die je meteen kunt gebruiken in je eigen marketing.
- Jeroen de Liefde


No bullshit. Gewoon praktische input waar je gelijk wat mee kan.

- Idske van Mierlo


Nieuwe, interessante informatie, overzichtelijk en visueel weergegeven.

- Nicole van Pinxteren

 

Een mail die de moeite waard is om te lezen en die je aan het denken zet. 

- Kristel

Geen pusherige verkooppraatjes, maar gewoon een heldere uitleg over onderwerpen waarvan je soms niet eens wist dat je erop zat te wachten!

- Anke

De enige nieuwsbrief die ik  me aan het lachen maakt.    

- Annet

De boodschappen snijden hout en zijn logisch opgebouwd. Je wordt als het ware in het verhaal getrokken. De inzichten zijn verhelderd.  - Alice van der Linden

Binnen 1 minuut lezen heb je weer iets nieuws geleerd.    

- Joran Schoonderwoerd

Simpele uitleg maar toch diepgaande onderwerpen, praktisch, toepasbaar.
- Miranda van Geest

 

Leuk, entertainend en toepasbaar.
- Wouter

Interessante nieuwsbrief met goed onderbouwde marketingtips, op een hele leuke, grappige manier verwoord en vormgegeven.

- Femke Steigstra


Inspirerend voor de dagelijkse praktijk en heel toepasbaar daarbij.

- Michiel Holthuis


Ik lees de nieuwsbrief omdat ik daadwerkelijk iets leer. En dat zonder er moeite voor te doen.

Geen ellenlange teksten waar je zelf je lessen uit moet trekken, maar de lessen worden hapklaar voorgeschoteld. 

- Jeroen Rispens van Mett


Megaveel waarde!

- Janneke Smits

Hier heb je tenminste écht wat aan omdat ie zo concreet is, geen oeverloos theoretisch gelul.

- Jolien


Geeft altijd wel een nieuw inzicht.

- Karin Steenbakkers


Het is een nieuwsbrief geschreven VOOR de lezer, niet geschreven vanuit het bedrijf. De informatie zet je altijd aan het denken.

- Britt Happel

Elke zin is raak!

- Sandra Nagtegaal

Hele fijne nieuwsbrief die daadwerkelijk wat heeft toe te voegen (ik heb mijn pen en papier er altijd bij omdat ik er echt iets van leer)

- Maartje Randamie


Grappige marketingnieuwsbrief met inhoud

- Kicky


Geen saaie verhalen maar korte en krachtige bruikbare tips.
- Brigitte Wensinck
 

Je moet wel van scrollen houden :-)
- Truus Veldhuijzen


Er zit een verhaal in en het is geschreven alsof we gewoon samen zitten te kletsen.

- Jeroen van Eek


Een vrolijke dosis inspiratie over marketing!
- Sara

 

Een nieuwsbrief waar je blij van wordt... en ook nog eens inhoudelijk wat aan hebt.

- Birgit 

De enige marketing nieuwsbrief die er toe doet!    

- Rogier van der Aa

Lekker activerend geschreven en niet moeilijk doen als het makkelijk kan. Leest lekker weg en boordevol praktische tips die je 'gelijk' kan toepassen.   
- Charles Konings

 


Dit is echt een chille newsletter, die je niet te vaak krijgt, maar als je 'm dan krijgt ja dan wil je 'm dus ook echt wel ff lezen en nog beter dan blijkt de inhoud ook nog nuttig en direct toepasbaar. Ja dat vind ik dus fijn en nu ik er over nadenk, is dit ook de enige newsletter die ik daadwerkelijk lees.

- Gwen

 


Dit de eerste nieuwsbrief is die ik van kop tot staart lees.    
- Babs

Direct toepasbaar    
- Guus Letterberg

Deze nieuwsbrief leert je op een zeer heldere en laagdrempelige wijze heel veel. Je krijgt inzichten geeft die je ook nog meteen kan toepassen! (Whoat!?) 

- Jitkha Steenberg
   
Deze nieuwsbrief is feitelijk een gereedschapskist gevuld met praktische tips, realistische voorbeelden en is gemakkelijk toe te passen in veel dagelijkse (marketing) communicatie situaties. Verpakt in humor en met een hoge snelheid, zonder echt oppervlakkig te worden.    

- HJ
 

De kans is groot dat als je er één leest je ze allemaal zult lezen. 
- Manual Snoek

 

De inhoud van deze nieuwsbrieven kunnen een wezenlijk verschil maken in de communicatie met jouw klanten.    

- Angelique Bolk

 

excel-logo_edited.png

Dit was nog maar een kleine selectie. In totaal kreeg ik 341  reacties. Je kunt ze alle 341 (ongefilterd!) nalezen in dit excel-bestand

Laatste Nieuwsbrieven:

De nieuwsbrief is gratis. En bevalt het toch niet?
Dan kun je je altijd direct uitschrijven. 

Dus...

 

Schrijf je nu in!

pijl-down.gif

De Léukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie)

pijl9.png
Ruim 28.000 mensen gingen je voor!
bottom of page