top of page
rvs-event.jpg


Het leukste event over
marketingpsychologie

Waar gaat dit event over?

Anker 1

Eigenlijk weten we best dat mensen irrationeel zijn. Beslissingen worden gedreven door emotie. Maar hoe komt het dan dat onze marketingcommunicatie toch vaak zo rationeel en feitelijk is? 

Het antwoord is simpel:

 

Je hebt onvoldoende kennis over hoe het anders kan. 

En daar gaat dit event verandering in brengen: 

Topsprekers vertalen wetenschappelijke kennis
naar praktische inzichten waar je echt wat aan hebt.

Alle sprekers hebben ‘puntje-van-je-stoel-garantie!’

 

Daarnaast maken we ook de slag van theorie naar praktijk. Een succesvolle ondernemer komt vertellen welke inzichten hij heeft toegepast (en wat voor geweldige resultaten hij daar mee heeft geboekt).  

Het maakt niet uit of je actief bent in B2B of B2C. Dit event is interessant voor iedereen die nieuwe ideeën wil opdoen en andere invalshoeken wil gebruiken. 

Heb je het gevoel dat er meer resultaat te halen valt uit je marketinginspanningen? Dan is dit event interessant voor jou. 

  • Datum: 9 oktober

  • Locatie: Utrecht

  • Toegang: € 295 

Wacht niet te lang met het reserveren van je plek (er zijn namelijk al meer dan 790 kaarten verkocht 😱)


Wie zijn de sprekers?

Er is nog maar één spreker bekend. En dat ben ik zelf 😄. 


Tijdens dit event ga ik een prominente rol vervullen, want op 9 oktober ga je me niet alleen zien als spreker, maar ook als:

  • Dagvoorzitter

  • Interviewer

  • Gastheer

  • Conciërge

  • Horeca-assistent


En ik ben met heel veel toffe sprekers in gesprek. Mijn criterium is heel simpel: zou ik zelf in de zaal willen zitten bij deze spreker?

 

  • Is het antwoord ja: dan gaat 'ie op de shortlist.

  • Is het antwoord "misschien" dan gaat 'ie op de "nee-lijst".

 

Want ik wil alleen hele, hele toffe sprekers.


 

Woensdag 28 juni verstuurde ik mijn nieuwsbrief. In die nieuwsbrief zat de eerste aankondiging van dit event. Om 9.00 uur klikte ik op "send" en daarna ging ik naar de verjaardag van mijn moeder. 

Maar ik zat een beetje onrustig op die verjaardag. Want mijn telefoon bleef maar trillen. Allemaal inschrijvingen! 😱

 

Twee uur later waren alle 120 beschikbare plekken verkocht. Leuk voor mij. Maar teleurstellend voor alle mensen die achter het net visten. 

Daarom heb ik besloten om een grotere zaal te boeken. En dat is niet zomaar een zaal geworden, maar een hele toffe zaal. Namelijk: De Grote Zaal van TivoliVredenburg!  


 

Dit event wordt hoe dan ook heel tof!

 

  • Eén middag (van 13.00 tot 18.00 uur)

  • Inspirerend thema (marketing psychologie)

  • 3 knetter-goede sprekers (+ Christ Coolen 😄)

  • Gezellige borrel (je ontmoet leuke mensen)

En je gaat sowieso de deur uit met minimaal: 

  • één goed inzicht

  • één nieuw contact

  • één concrete actie

Is dit event iets voor mij?

Dat is een moeilijke vraag. Want de enige die écht kan bepalen of dit event geschikt voor je is, dat ben je zelf.

 

Maar...

 

Ik heb wel een paar goede hulpvragen voor je:

  1. Vind je De Leukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie) interessant?
     

  2. Vind je het leuk om na te denken over andere invalshoeken in je marketing & communicatie?
     

  3. Wil je beter begrijpen hoe mensen denken & beslissen zodat je meer impact kan maken met je boodschap?
     

  4. Houd je van afwisseling? Van korte programma's met verschillende sprekers?
     

  5. Vind je het leuk om gelijkgestemden te ontmoeten?

 

Heb je minstens 2 keer "ja" geantwoord?

Dan is het duidelijk: dit event is interessant voor jou 😀.

2 aanvullende opmerkingen:

  • Ook voor B2B. De inzichten die je opdoet tijdens dit event kun je óók toepassen binnen B2B. Want ja: B2B vergt een andere aanpak dan B2C. Maar uiteindelijk zijn het altijd mensen die beslissen. En daarom is dit ook echt nuttig voor iedereen die actief is binnen B2B.
     

  • Ook voor "niet marketing- of communicatie-professionals". In mijn nieuwsbrief doe ik mijn best om marketingtheorie begrijpelijk en toepasbaar te maken voor mensen die géén marketing- of communicatiespecialist zijn. 

    Dit event volgt dezelfde opzet als mijn nieuwsbrief: wel diepgang, maar geen jargon. Wat ik hiermee wil zeggen is: ook als je geen marketeer of communicatieprofessional bent, is dit event interessant voor jou. 

checklist

Waar is het te doen?

grote_zaal_tivolivredenburg.jpg

TivoliVredenburg


Ik heb de grote zaal geboekt, hoe tof is dat? 😱😄Ik moést ook wel kiezen voor de grote zaal omdat ik op zeker moment al 700 tickets had verkocht en nog geen zaal had 😆.

De grote zaal heeft een uitstekende akoestiek. En de zaal is heel hoog. Dat heeft als voordeel dat je altijd een fantastisch zicht op het podium hebt (waar je ook zit).

Bovendien is de bereikbaarheid van TivoliVredenburg supergoed.

 

  • TivoliVredenburg ligt pal naast Utrecht Centraal, dus per trein is de bereikbaarheid echt optimaal.
     

  • En ook met de auto kun je er makkelijk komen (je kunt parkeren in een van de verschillende parkeergarages van Hoog Catharijne (P1 t/m P6)).

Ben je er klaar voor?

Reserveer dan nu je tickets voor
Het Leukste Event over Marketing Psychologie.

pijl-down.gif

Hoe krijg ik budget?

hoe-krijg-ik-budget

Allereerst: de toegang voor dit event is € 295.

 

Is dat veel geld? Ik denk van niet. Want: als je tijdens dit event één goed idee opdoet heb je de investering al direct terugverdiend.  

Wat leer je hieruit? Dit: als je ergens budget voor wilt, is de framing van je boodschap heel belangrijk. De kernregel is dit:

 

"Het gaat er niet om wat jij wilt. Het gaat er om wat het de ander oplevert." 

Hieronder vind je 5 tips voor je budgetverzoek:

Nog een belangrijke stelregel: hoe meer budget iemand tot zijn of haar beschikking heeft, hoe minder tijd deze persoon heeft.

Dus hou je verzoek kort en bondig. Ik zal je daar een beetje bij helpen.

 

Want:

pdf

Tip: stuur dit document mee met je budgetverzoek.

  • Waar is het precies?
    In de grote zaal van TivoliVredenburg, hartje Utrecht. Deze locatie is makkelijk te bereiken. Het gebouw ligt pal naast Utrecht Centraal en is na het arriveren met de trein slechts vijf minuten lopen. Of kom met de auto en maak van een van de verschillende parkeergarages van Hoog Catharijne (P1 t/m P6). Het adres: Vredenburgkade 11, 3511 WC Utrecht.
  • Kan ik online deelnemen?
    Nee, helaas niet. In theorie kun je de sprekers met video-streams prima inhoudelijk volgen. Maar dit event gaat om meer dan alleen de inhoud. Het gaat ook om elkaar ontmoeten. Ik geloof in met elkaar bijeenkomen op een fysieke plek. In “samen”. En dan is een live-stream geen goed idee (want video is dan alleen ‘de content’). En alleen de content is een slap aftreksel van de totale live-ervaring.
  • Is er ruimte om te netwerken?
    Jazeker! Ik vind dat elkaar ontmoeten één van de belangrijkste dingen van live events is. Bij de inloop, pauze en borrel is meer dan voldoende ruimte om te netwerken. Want ik zie netwerken niet als een verkapte vorm van 'new business hunting' maar als het ontmoeten van gelijkgestemden. En dat kan natuurlijk bij uitstek op een event met één duidelijk thema.
  • Ik ben ZZP'er, is dit event dan wel iets voor mij?
    Absoluut! Zie ook handige deze checklist.
  • Kan ik een spreker aandragen?
    Natuurlijk, gouden tips zijn altijd welkom. Mail me: christ@christcoolen! Zet er ook even bij waarom je hem of haar zo goed vindt.
  • Met wie organiseer je dit?
    Ik was van plan om het helemaal in mijn eentje te organiseren. Maar toen de ticketverkoop zo hard liep begreep ik al snel dat dat niet meer te doen was. Daarom springen mijn vrienden van DenkProducties in voor alle praktische dingen op de dag zelf (denk aan: aansturing licht & geluid, bemanning van de ontvangstbalies, afspraken horeca etc.). DenkProducties staat bekend als de aller- allerbeste seminar-organisator van Nederland. Je kunt er dus van op aan dat ook Het Leukste Event over Marketing(Psychologie) top georganiseerd wordt!

Mijn persoonlijke belofte:  dit event wordt heel vet! Ik hoop dat jij er ook bij bent.

Heb je een brandende vraag? Een gouden tip voor een fantastische spreker? Wil je dit event sponseren? Of wil je iets anders aan me kwijt?

 

Mail me op christ@christcoolen.nl

De Léukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie)

pijl9.png
Ruim 25.000 mensen gingen je voor!
bottom of page