
Het leukste event over
marketingpsychologie
Waar gaat dit event over?
Eigenlijk weten we best dat mensen irrationeel zijn. Beslissingen worden gedreven door emotie. Maar hoe komt het dan dat onze marketingcommunicatie toch vaak zo rationeel en feitelijk is?
Het antwoord is simpel:
Je hebt onvoldoende kennis over hoe het anders kan.
En daar gaat dit event verandering in brengen:
Topsprekers vertalen wetenschappelijke kennis
naar praktische inzichten waar je echt wat aan hebt.
Alle sprekers hebben ‘puntje-van-je-stoel-garantie!’
Daarnaast maken we ook de slag van theorie naar praktijk. Een succesvolle ondernemer komt vertellen welke inzichten hij heeft toegepast (en wat voor geweldige resultaten hij daar mee heeft geboekt).
Het maakt niet uit of je actief bent in B2B of B2C. Dit event is interessant voor iedereen die nieuwe ideeën wil opdoen en andere invalshoeken wil gebruiken.
Heb je het gevoel dat er meer resultaat te halen valt uit je marketinginspanningen? Dan is dit event interessant voor jou.
-
Datum: 9 oktober
-
Locatie: Utrecht
-
Toegang: € 295
Wacht niet te lang met het reserveren van je plek (er zijn namelijk al meer dan 790 kaarten verkocht 😱)
Wie zijn de sprekers?
Er is nog maar één spreker bekend. En dat ben ik zelf 😄.
Tijdens dit event ga ik een prominente rol vervullen, want op 9 oktober ga je me niet alleen zien als spreker, maar ook als:
-
Dagvoorzitter
-
Interviewer
-
Gastheer
-
Conciërge
-
Horeca-assistent
En ik ben met heel veel toffe sprekers in gesprek. Mijn criterium is heel simpel: zou ik zelf in de zaal willen zitten bij deze spreker?
-
Is het antwoord ja: dan gaat 'ie op de shortlist.
-
Is het antwoord "misschien" dan gaat 'ie op de "nee-lijst".
Want ik wil alleen hele, hele toffe sprekers.
Woensdag 28 juni verstuurde ik mijn nieuwsbrief. In die nieuwsbrief zat de eerste aankondiging van dit event. Om 9.00 uur klikte ik op "send" en daarna ging ik naar de verjaardag van mijn moeder.
Maar ik zat een beetje onrustig op die verjaardag. Want mijn telefoon bleef maar trillen. Allemaal inschrijvingen! 😱
Twee uur later waren alle 120 beschikbare plekken verkocht. Leuk voor mij. Maar teleurstellend voor alle mensen die achter het net visten.
Daarom heb ik besloten om een grotere zaal te boeken. En dat is niet zomaar een zaal geworden, maar een hele toffe zaal. Namelijk: De Grote Zaal van TivoliVredenburg!
Dit event wordt hoe dan ook heel tof!
-
Eén middag (van 13.00 tot 18.00 uur)
-
Inspirerend thema (marketing psychologie)
-
3 knetter-goede sprekers (+ Christ Coolen 😄)
-
Gezellige borrel (je ontmoet leuke mensen)
En je gaat sowieso de deur uit met minimaal:
-
één goed inzicht
-
één nieuw contact
-
één concrete actie
Is dit event iets voor mij?
Dat is een moeilijke vraag. Want de enige die écht kan bepalen of dit event geschikt voor je is, dat ben je zelf.
Maar...
Ik heb wel een paar goede hulpvragen voor je:
-
Vind je De Leukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie) interessant?
-
Vind je het leuk om na te denken over andere invalshoeken in je marketing & communicatie?
-
Wil je beter begrijpen hoe mensen denken & beslissen zodat je meer impact kan maken met je boodschap?
-
Houd je van afwisseling? Van korte programma's met verschillende sprekers?
-
Vind je het leuk om gelijkgestemden te ontmoeten?
Heb je minstens 2 keer "ja" geantwoord?
Dan is het duidelijk: dit event is interessant voor jou 😀.
2 aanvullende opmerkingen:
-
Ook voor B2B. De inzichten die je opdoet tijdens dit event kun je óók toepassen binnen B2B. Want ja: B2B vergt een andere aanpak dan B2C. Maar uiteindelijk zijn het altijd mensen die beslissen. En daarom is dit ook echt nuttig voor iedereen die actief is binnen B2B.
-
Ook voor "niet marketing- of communicatie-professionals". In mijn nieuwsbrief doe ik mijn best om marketingtheorie begrijpelijk en toepasbaar te maken voor mensen die géén marketing- of communicatiespecialist zijn.
Dit event volgt dezelfde opzet als mijn nieuwsbrief: wel diepgang, maar geen jargon. Wat ik hiermee wil zeggen is: ook als je geen marketeer of communicatieprofessional bent, is dit event interessant voor jou.
Waar is het te doen?

TivoliVredenburg
Ik heb de grote zaal geboekt, hoe tof is dat? 😱😄. Ik moést ook wel kiezen voor de grote zaal omdat ik op zeker moment al 700 tickets had verkocht en nog geen zaal had 😆.
De grote zaal heeft een uitstekende akoestiek. En de zaal is heel hoog. Dat heeft als voordeel dat je altijd een fantastisch zicht op het podium hebt (waar je ook zit).
Bovendien is de bereikbaarheid van TivoliVredenburg supergoed.
-
TivoliVredenburg ligt pal naast Utrecht Centraal, dus per trein is de bereikbaarheid echt optimaal.
-
En ook met de auto kun je er makkelijk komen (je kunt parkeren in een van de verschillende parkeergarages van Hoog Catharijne (P1 t/m P6)).
Hoe krijg ik budget?
Allereerst: de toegang voor dit event is € 295.
Is dat veel geld? Ik denk van niet. Want: als je tijdens dit event één goed idee opdoet heb je de investering al direct terugverdiend.
Wat leer je hieruit? Dit: als je ergens budget voor wilt, is de framing van je boodschap heel belangrijk. De kernregel is dit:
"Het gaat er niet om wat jij wilt. Het gaat er om wat het de ander oplevert."
Hieronder vind je 5 tips voor je budgetverzoek:
Nog een belangrijke stelregel: hoe meer budget iemand tot zijn of haar beschikking heeft, hoe minder tijd deze persoon heeft.
Dus hou je verzoek kort en bondig. Ik zal je daar een beetje bij helpen.
Want:
Tip: stuur dit document mee met je budgetverzoek.
-
Hoe laat begint het?Start inloop: 12.00 uur Zaal open: 13.10 uur (kom op tijd!) Start event: 13.30 (stipt) Start borrel: 18.00 (gezellig!) Maandag 14 oktober, Beatrix Theater Utrecht
-
Is er lunch?Het is een middag-event. Daarom is er geen lunch. Vergeet dus niet om wat te eten onderweg!
-
Waar is mijn ticket?Dat heb je per mail gehad. Onvindbaar of niet ontvangen? Soms worden mijn emails geweigerd door te streng afgestelde SPAM-filters. Niet getreurd: je kunt gewoon binnen op naam. Meld je bij de info balie, noem je naam en daar krijg je vervolgens je polsbandje.
-
Wat is de dresscode?“Something Yellow”. Wat je daar onder verstaat mag je helemaal zelf weten. Gele sokken, een geel shirt of gele oorbellen. Alles is goed.
-
Kan ik nog annuleren?Nee, dat kan niet meer (kon tot 30 dagen voor het event). Je kunt je ticket wel kosteloos overdragen aan iemand anders. Stuur in dat geval je QR-code gewoon door naar de persoon die in jouw plaats komt.
-
Hoe draag ik mijn ticket over aan een collega?De makkelijkste manier is om jouw QR-code gewoon door te sturen aan je collega. Ik werk namelijk niet met badges op naam, dus als je een werkende QR-code hebt is dat voldoende.
-
Waar kan ik parkeren?Parkeer in Parkeergarage Croeselaan. Deze garage is onder het Jaarbeursplein recht tegenover het Beatrix Theater. Navigatieadres: Croeselaan 14P, Utrecht. Alternatieve parkeerplaatsen zijn Jaarbeurs P2 & P4 (reken op 10 tot 15 minuten lopen)
-
Hoe ver is het lopen vanaf station Utrecht CS?Centraal Station Utrecht ligt op 5 minuten loopafstand van het theater. De looproute is bijna volledig overdekt. Volg de borden Jaarbeursplein totdat het Beatrix Theater staat aangegeven. Het adres van het theater is Jaarbeursplein 6A, Utrecht
-
Ik heb niet alle event-updates gehad...Soms komen mijn mails niet goed door de spam-filters. Dat komt waarschijnlijk omdat er zoveel plaatjes in mijn mails zitten. Anyway, de event-updates vind je hier: - update 1 - update 2 - update 3
Heb je een brandende vraag? Een gouden tip voor een fantastische spreker? Wil je dit event sponseren? Of wil je iets anders aan me kwijt?
Mail me op christ@christcoolen.nl
De Léukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie)
