top of page
rvs-event.jpg


Het leukste event over
marketingpsychologie

UITVERKOCHT

Waar gaat dit event over?

Anker 1

Eigenlijk weten we best dat mensen irrationeel zijn. Beslissingen worden gedreven door emotie. Maar hoe komt het dan dat onze marketingcommunicatie toch vaak zo rationeel en feitelijk is? 

Het antwoord is simpel:

 

Je hebt onvoldoende kennis over hoe het anders kan. 

En daar gaat dit event verandering in brengen: 

Topsprekers vertalen wetenschappelijke kennis
naar praktische inzichten waar je echt wat aan hebt.

Alle sprekers hebben ‘puntje-van-je-stoel-garantie!’

 

Daarnaast maken we ook de slag van theorie naar praktijk. Een succesvolle ondernemer komt vertellen welke inzichten hij heeft toegepast (en wat voor geweldige resultaten hij daar mee heeft geboekt).  

Het maakt niet uit of je actief bent in B2B of B2C. Dit event is interessant voor iedereen die nieuwe ideeën wil opdoen en andere invalshoeken wil gebruiken. 

Heb je het gevoel dat er meer resultaat te halen valt uit je marketinginspanningen? Dan is dit event interessant voor jou. 

  • Datum: 9 oktober

  • Locatie: Utrecht

  • Toegang: € 295 


Wie zijn de sprekers?

Dit zijn de sprekers:

 👨🏻‍🎓 Victor Lamme

(Hoogleraar Brain & Cognition, Universiteit van Amsterdam)
 

Na het verhaal van Victor weet je precies hoe mensen denken & beslissen. Geen droge theorie, maar een vermakelijk verhaal waar je direct wat mee kunt.

cijfer2-variant2 (1).png

 🙋🏻‍♂️ Christ Coolen

(Yours truly... Marketeer & Copywriter)
 

Als klanten op je website zitten, denken ze waarschijnlijk “interessant, moet ik eens wat mee doen”. Maar eigenlijk wil je dat ze denken: "YES DIT WIL IK! Waar is de kassa?" Ik ga je laten zien hoe je dat bereikt.

cijfer3-variant2 (1).png

👨‍🔧 Martijn Verspeek

(Installatiebedrijf Verspeek)
 

Broodnuchtere Brabander. Ondernemer met z’n poten in de klei. En iemand die het qua marketing allemaal nét effe anders, beter en leuker doet. Ga je veel van leren!

Qua "value for money" had ik het hier al bij kunnen laten.


Maar:

 

In het tweede blok krijg je nog 2 extra sprekers!
 

  • Eén top-expert (over gedrag & beïnvloeding)

  • Eén BN-er (met zeer relevante psychologische kennis)

 

Wie de BN-er is hou ik nog even voor me. 

 

Maar de top-expert over gedrag & beinvloeding kan ik al wel onthullen. Dat is: 

👩🏼 Astrid Groenewegen
(SUE Amsterdam)

 

Astrid schreef een zeer interessant boek over het sturen van keuzes en gedrag. En ze gaat verder dan het toepassen van wat slimme overtuigingsprincipes. Want met chirurgische precisie weet Astrid te ontleden waarom mensen dingen wel of niet doen.​

En precies dat...

...maakt haar de perfecte spreker voor 9 oktober.

Ik kijk uit naar haar verhaal!

Goed om te weten: 

 

Tijdens dit event ga ik een prominente rol vervullen, want op 9 oktober ga je me niet alleen zien als spreker, maar ook als:

  • Dagvoorzitter

  • Interviewer

  • Gastheer

  • Conciërge

  • Horeca-assistent


😄 Heel veel zin in!

De kaartverkoop ging hard. Daarom heb ik een grote zaal geboekt. En dat is niet zomaar een zaal, maar De Grote Zaal van TivoliVredenburg!  

Daar kunnen 1.000 mensen in 😱. En alle 1000 tickets zijn verkocht...

 

Als ik ergens van overtuigend ben dan is het dit:
 

Dit event wordt heel tof!

 

  • Eén middag (van 13.00 tot 18.00 uur)

  • Inspirerend thema (marketing psychologie)

  • 3 knetter-goede sprekers (+ Christ Coolen 😄)

  • Gezellige borrel (je ontmoet leuke mensen)

En je gaat sowieso de deur uit met minimaal: 

  • één goed inzicht

  • één nieuw contact

  • één concrete actie

sprekers
Anker 2

Is dit event iets voor mij?

Dat is een moeilijke vraag. Want de enige die écht kan bepalen of dit event geschikt voor je is, dat ben je zelf.

 

Maar...

 

Ik heb wel een paar goede hulpvragen voor je:

  1. Vind je De Leukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie) interessant?
     

  2. Vind je het leuk om na te denken over andere invalshoeken in je marketing & communicatie?
     

  3. Wil je beter begrijpen hoe mensen denken & beslissen zodat je meer impact kan maken met je boodschap?
     

  4. Houd je van afwisseling? Van korte programma's met verschillende sprekers?
     

  5. Vind je het leuk om gelijkgestemden te ontmoeten?

 

Heb je minstens 2 keer "ja" geantwoord?

Dan is het duidelijk: dit event is interessant voor jou 😀.

2 aanvullende opmerkingen:

  • Ook voor B2B. De inzichten die je opdoet tijdens dit event kun je óók toepassen binnen B2B. Want ja: B2B vergt een andere aanpak dan B2C. Maar uiteindelijk zijn het altijd mensen die beslissen. En daarom is dit ook echt nuttig voor iedereen die actief is binnen B2B.
     

  • Ook voor "niet marketing- of communicatie-professionals". In mijn nieuwsbrief doe ik mijn best om marketingtheorie begrijpelijk en toepasbaar te maken voor mensen die géén marketing- of communicatiespecialist zijn. 

    Dit event volgt dezelfde opzet als mijn nieuwsbrief: wel diepgang, maar geen jargon. Wat ik hiermee wil zeggen is: ook als je geen marketeer of communicatieprofessional bent, is dit event interessant voor jou. 

checklist

Waar is het te doen?

grote_zaal_tivolivredenburg.jpg

TivoliVredenburg


Ik heb de grote zaal geboekt, hoe tof is dat? 😱😄Ik moést ook wel kiezen voor de grote zaal omdat ik op zeker moment al 700 tickets had verkocht en nog geen zaal had 😆.

De grote zaal heeft een uitstekende akoestiek. En de zaal is heel hoog. Dat heeft als voordeel dat je altijd een fantastisch zicht op het podium hebt (waar je ook zit).

Bovendien is de bereikbaarheid van TivoliVredenburg supergoed.

 

  • TivoliVredenburg ligt pal naast Utrecht Centraal, dus per trein is de bereikbaarheid echt optimaal.
     

  • En ook met de auto kun je er makkelijk komen (je kunt parkeren in een van de verschillende parkeergarages van Hoog Catharijne (P1 t/m P6)).

Ben je er klaar voor?

Reserveer dan nu je tickets voor
Het Leukste Event over Marketing Psychologie.

pijl-down.gif

Hoe krijg ik budget?

hoe-krijg-ik-budget

Allereerst: de toegang voor dit event is € 295.

 

Is dat veel geld? Ik denk van niet. Want: als je tijdens dit event één goed idee opdoet heb je de investering al direct terugverdiend.  

Wat leer je hieruit? Dit: als je ergens budget voor wilt, is de framing van je boodschap heel belangrijk. De kernregel is dit:

 

"Het gaat er niet om wat jij wilt. Het gaat er om wat het de ander oplevert." 

Hieronder vind je 5 tips voor je budgetverzoek:

Nog een belangrijke stelregel: hoe meer budget iemand tot zijn of haar beschikking heeft, hoe minder tijd deze persoon heeft.

Dus hou je verzoek kort en bondig. Ik zal je daar een beetje bij helpen.

 

Want:

pdf

Tip: stuur dit document mee met je budgetverzoek.

Mijn persoonlijke belofte:  dit event wordt heel vet! Ik hoop dat jij er ook bij bent.

Heb je een brandende vraag? Een gouden tip voor een fantastische spreker? Wil je dit event sponseren? Of wil je iets anders aan me kwijt?

 

Mail me op christ@christcoolen.nl

De Léukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie)

pijl9.png
Ruim 28.000 mensen gingen je voor!
bottom of page