top of page

Online Overtuigen

Aan de slag met 25 overtuigingsprincipes

Welkom in de wondere wereld van online overtuigen.

 

In deze training bundelen Arjen Hanssen en ik onze krachten. Samen hebben we meer dan 35 jaar ervaring in het toepassen van overtuigingstechnieken. We hebben allebei veel onderzoek gedaan naar wat wel én wat niet werkt.

 

Onze bevindingen en inzichten komen samen in deze bomvolle training.

In deze training gaan we stap voor stap door je website. Vanaf de binnenkomst tot het moment dat je bezoeker besloten heeft om iets te gaan kopen of aanvragen. 

Na deze training weet je:

  • hoe je websitebezoeker onbewust beslissingen neemt;

  • hoe je je websitebezoeker onzichtbaar kunt overtuigen;

  • hoe je zijn aandacht en kijkrichting kunt sturen;

  • hoe je buttons & conversie-links maximaal effectief maakt;

  • hoe je meer resultaat uit je website haalt.

Stickman-denkend-grafiek.png

Inhoud van de training

Je leert 8 verschillende tactieken waarmee je jouw websitebezoeker in de juiste richting stuurt. Dit begint al bij het landen op je website, waarbij je hem direct een positief gevoel wilt bezorgen. Maar ook bijvoorbeeld wat je kunt doen om keuzestress bij je bezoeker te voorkomen. 

 

De grondslag onder deze tactieken zijn meer dan 25 verschillende psychologische principes. Dit zijn de principes waardoor bedrijven als Coolblue en Wehkamp zo succesvol zijn.

 

Geschikt voor desktop & mobiel. Je kunt alle technieken toepassen op zowel je desktop als je mobiele website, maar ook net zo goed in je mobiele app. Naast je website en app kun je deze technieken ook toepassen in je e-mails of bijvoorbeeld in advertenties (in Google of op je social media kanalen).

Door wie wordt de training gegeven?

arjen
Arjen-3.png

Arjen Hanssen
Expert op het gebied van onbewuste beïnvloeding.
 Hij hielp o.a. Jumbo, New York Pizza en ABN AMRO om hun websites overtuigender te maken. Op basis van zijn jarenlange ervaring ontwikkelde hij een eigen aanpak om website-bezoekers te prikkelen en te overtuigen. Die aanpak ga je leren in de training. 

Christ Coolen
Marketeer met een liefde voor psychologie en gedragswetenschap. 
Specialist in het op een simpele manier de aandacht pakken. En hij weet ook hoe je die aandacht vervolgens op een slimme manier gebruikt voor de promotie van jouw product, dienst of vacature. Net zo lang in het vak als Arjen. 

Wat ga je doen?

De dag is opgedeeld in 4 blokken. In ieder blok  behandelen we 2 tactieken (inclusief de onderliggende principes). Je krijgt uitleg over de theorie en we laten veel voorbeelden zien. 

 

In ieder blok ga je zelf aan de slag met het toepassen de kennis op je eigen website. Dit doen we in kleine groepjes. Daardoor heb je voldoende tijd voor je eigen website en kun je ook putten uit de frisse blik van andere deelnemers. 

De training is super interactief: 
 

  • Je krijgt uitleg, doet onderzoek en er is discussie. 

  • Je krijgt inspirerende opdrachten en talloze praktijkvoorbeelden.

  • Je leert van feedback van ons en je medecursisten

Resultaat van de training

 

Aan het eind van de dag heb je een concrete lijst met optimalisatie-ideeën voor je website. Voor veel van deze verbeterkansen is overigens geen development nodig. Dus geen gedoe met IT resources.

Je hebt antwoord gekregen op vragen als:
 

  • hoe kan ik een positief gevoel creëren bij mijn websitebezoekers?

  • hoe kan ik de aandacht van mijn bezoeker in de juiste richting sturen?

  • hoe kan ik het vertrouwen van mijn websitebezoeker vergroten?

  • hoe kan hem helpen met het maken van de juiste keuze?

  • hoe kan ik de prijsperceptie van mijn bezoeker verlagen?

Kortom: je bent in staat je site overtuigender te maken waardoor meer bezoekers overgaan tot actie. 

Tijd

van 9.30 uur
tot 16.30 uur

Locatie

Utrecht WTC
(direct naast Utrecht CS)

Deze training is geschikt voor:

Stickman-paper-koffie_edited.png
  • E-commence managers

  • Online marketeers

  • Copywriters

  • UX designers

  • Content managers

  • Campagne marketeers

  • Marketing medewerkers

  • Communicatie medewerkers

  • Product owners

Heb je een andere rol en twijfel je of het iets voor je is? Neem dan even contact met ons op, dan overleggen we samen (christ@christcoolen.nl).

Waar en wanneer?

Datum

21 november

Tijd

van 9.30 uur
tot 16.30 uur

Locatie

Utrecht WTC
(direct naast station Utrecht Centraal)

Wat kost het?

  • Deze training kost éénmalig € 675 excl. BTW (een investering die je in no-time terugverdient).


 

Reserveer je plek!

  • Enthousiast? We houden het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 12, dus wacht niet te lang met het reserveren van je plek! 
     

  • Geïnteresseerd, maar twijfel je nog een beetje? Mail ons je dilemma! Als we denken dat de training niets voor jou is, zeggen we dat ook eerlijk.

Christ Coolen Marketeer & Trainer

We zien je inschrijving graag tegemoet!

Groet, Arjen & Christ

christ@christcoolen.nl

bottom of page