Het leukste event over
marketingpsychologie

Het event is UITVERKOCHT
Waar gaat dit event over?
Eigenlijk weten we best dat mensen irrationeel zijn. Beslissingen worden gedreven door emotie. Maar hoe komt het dan dat onze marketingcommunicatie toch vaak zo rationeel en feitelijk is?
​
Het antwoord is simpel:
Je hebt onvoldoende kennis over hoe het anders kan.
​
En daar gaat dit event verandering in brengen:
Drie topsprekers
vertalen wetenschappelijke kennis
naar praktische inzichten waar je echt wat aan hebt.
Alle sprekers hebben ‘puntje-van-je-stoel-garantie!’
Daarnaast maken we ook de slag van theorie naar praktijk. Een succesvolle ondernemer komt vertellen welke inzichten hij heeft toegepast (en wat voor geweldige resultaten hij daar mee heeft geboekt).
​
Het maakt niet uit of je actief bent in B2B of B2C. Dit event is interessant voor iedereen die nieuwe ideeën wil opdoen en andere invalshoeken wil gebruiken.
​
Heb je het gevoel dat er meer resultaat te halen valt uit je marketinginspanningen? Dan is dit event interessant voor jou.
​
-
Datum: 9 oktober
-
Locatie: Utrecht
-
Toegang: € 245 (wordt € 295)
​
Ik heb maximaal 120 tickets beschikbaar, dus wacht niet te lang met het reserveren van je plek.
Als je je voor vrijdag 30 juni 23.59 uur inschrijft krijg je iets heel bijzonders...
Wie zijn de sprekers?
Er is nog maar één spreker bekend. En dat ben ik zelf 😄.
Tijdens dit event ga ik een prominente rol vervullen, want op 9 oktober ga je me niet alleen zien als spreker, maar ook als:
​​
-
Dagvoorzitter
-
Interviewer
-
Gastheer
-
Conciërge
-
Horeca-assistent
En ik ben met heel veel toffe sprekers in gesprek. Mijn criterium is heel simpel: zou ik zelf in de zaal willen zitten bij deze spreker? Is het antwoord ja: dan gaat 'ie op de shortlist. Is het antwoord "misschien" dan gaat 'ie op de "nee-lijst". Want ik wil alleen hele, hele toffe sprekers.
​
​
​
Mijn oorspronkelijke plan was om met de promotie te wachten tot ik de complete line-up aan sprekers klaar had.
Maar er gebeurde iets geks.
​
Want in de afgelopen weken deelde ik links & rechts mijn plannen.
En toen kreeg ik dit soort reacties:
-
“Dit klinkt heel tof! Ik ben er zeker bij”
- B2B marketeer bij een Saas-bedrijf
-
“Heel vet! Interessant om inspiratie op te doen voor mijn nieuwe plannen” - ZZP'er in coaching & training
-
“Kan ik alvast 4 kaarten reserveren?”
- CMO bij snelgroeiende startup
En dat vond ik tof!
​
Want ik dacht: mensen hebben hier vertrouwen in. Ondanks dat er nog niet echt sprekers bekend zijn. Daarom heb ik besloten om de kaarten nu al in de verkoop te gooien.
​
En het wordt echt vet!
-
Eén middag (van 12.30 tot 18.30 uur)
-
Inspirerend thema (marketing psychologie)
-
3 knetter-goede sprekers (+ Christ Coolen 😄)
-
Gezellige borrel (je ontmoet leuke mensen)
​
Je gaat sowieso de deur uit met minimaal:
-
één goed inzicht
-
één nieuw contact
-
één concrete actie
​
Is dit event iets voor mij?
Dat is een moeilijke vraag. Want de enige die écht kan bepalen of dit event geschikt voor je is, dat ben je zelf.
Maar...
Ik heb wel een paar goede hulpvragen voor je:
​
-
Vind je De Leukste Nieuwsbrief over Marketing(Psychologie) interessant?
-
Vind je het leuk om na te denken over andere invalshoeken in je marketing & communicatie?
-
Wil je beter begrijpen hoe mensen denken & beslissen zodat je meer impact kan maken met je boodschap?
-
Houd je van afwisseling? Van korte programma's met verschillende sprekers?
-
Vind je het leuk om gelijkgestemden te ontmoeten?
​
Heb je minstens 2 keer "ja" geantwoord?
Dan is het duidelijk: dit event is interessant voor jou 😀.
​
​
2 aanvullende opmerkingen:
​​
-
Ook voor B2B. De inzichten die je opdoet tijdens dit event kun je óók toepassen binnen B2B. Want ja: B2B vergt een andere aanpak dan B2C. Maar uiteindelijk zijn het altijd mensen die beslissen. En daarom is dit ook echt nuttig voor iedereen die actief is binnen B2B.
-
Ook voor "niet marketing- of communicatie-professionals". In mijn nieuwsbrief doe ik mijn best om marketingtheorie begrijpelijk en toepasbaar te maken voor mensen die géén marketing- of communicatiespecialist zijn.
Dit event volgt dezelfde opzet als mijn nieuwsbrief: wel diepgang, maar geen jargon. Wat ik hiermee wil zeggen is: ook als je geen marketeer of communicatieprofessional bent, is dit event interessant voor jou.
​
​
Waar is het te doen?
Op een fantastische locatie:
De Metaal Kathedraal
Een unieke plek aan de rand van Utrecht. De Metaal Kathedraal is een oude kerk die jarenlang werd gebruikt als een fabriek waarin zijspannen voor motoren werden gemaakt.
De fabriek is er niet meer. Nu is de Metaal Kathedraal een zeer inspirerende locatie voor evenementen. De Metaal Kathedraal is:
​
-
Rauw
-
Industrieel
-
Eigenzinnig
Precies goed voor Het Leukste Event over Marketing Psychologie!
​
Zie hieronder een kleine impressie:
De Metaal Kathedraal is in 15 fietsminuten bereikbaar vanaf Utrecht Centraal. En als je met de auto komt: de locatie ligt direct aan de A2. Meer info: → 🌎 Google Maps