top of page
Pasfoto_Christ.jpg

Het grote plaatje

Marketingstrategie maximaal praktisch

Je wordt overspoeld met marketing-tips. 

 

Je volgt ze op. 

Soms werkt er iets, maar heel vaak ook niet. Hoe kan dat? Wat doe je verkeerd?

 

Dit is het ding:

 

Het lukraak stapelen van tips & tricks werkt niet

" Tactics without strategy is the noise before defeat."

- Sun Tzu

Tips & tricks kun je alleen laten werken als je het fundament écht begrijpt. Als je Het Grote Plaatje van marketing snapt. 

Je moet op een dieper niveau snappen:

  • wat werkt;  

  • waarom het werkt;

  • wat je moet aanpassen om het voor jóu te laten werken. 

Want dan krijg dit:

Daarom heb ik deze training ontwikkeld:


In één dag alle fundamentele kennis over marketing.

  • Eén dag

  • Intensief programma

  • Strategische marketing-inzichten vertaalt in praktische toepassingen

Dit zijn de onderwerpen:

Model positonering-propositie-beriek.png

Positionering
Moeiteloos boven het maaiveld
De markt is overvol. Hoe val je op, zonder gekke trucs van dure reclamebureaus?

  • Hoe herdefinieer je je speelveld?

  • Voor welke klanten moet je écht kiezen?

  • Hoe laat je de concurrentie structureel in z’n hemd staan?

  • Hoe trigger je automatische "koop-emotie"?

  • Wat doen bijna alle bedrijven fout met hun reviews & testimonials?

Propositie
“Make them an offer they can't refuse”
Hoe maak je klanten wild-enthousiast nog voordat je met ze aan tafel zit? 

  • Hoe zorg je dat klanten jóu opzoeken in plaats van andersom?

  • Hoe voorkom je de grootste fout bij het overtuigen van klanten?

  • Waarom werken gelikte verkoopteksten niet online?

  • Met welke 3 psychologische principes voeg je makkelijk extra waarde toe?

  • Wat zijn simpele aanpassingen waardoor je website meer geld oplevert?

Bereik
Schiet met scherp in plaats van met hagel

Klanten moeten weten dat je bestaat. Maar hoe doe je dat nder het mediabudget van Unilever of Vodafone? 

  • Wat is de juiste balans tussen ‘zaaien’ en ‘oogsten’?

  • Hoe blijf je structureel onder de aandacht? (tegen lage kosten)

  • Welk kanaal werkt voor welk type bedrijf?

  • Welke KPI's zijn belangrijk voor welk middel?

  • Wat moet je vandaag doen om morgen meer resultaat te hebben?

Een extreem waardevolle dag

  • Je krijgt uitleg, doet onderzoek en er is discussie. 

  • Je krijgt inspirerende opdrachten en talloze praktijkvoorbeelden.

  • Je leert van feedback van mij en je medecursisten.

Je gaat naar huis met een hoofd bomvol nieuwe kennis & praktische inzichten. Daarmee til je je marketing moeiteloos naar een hoger niveau.

Mare...
Past dit allemaal in één dag?

 

Antony, da ken to nie?” 

Jawel. Twee redenen:

stickman-thinking-3 (1)_edited.jpg
Pijl7.png

Ik maak complexe ontwerpen simpel. Dat doe ik in mijn nieuwsbrief en op LinkedIn. En dus ook op deze dag. Daardoor kunnen we bovengemiddeld veel onderwerpen behandelen (zonder in te leveren op diepgang). 

Pijl7.png

Mijn selectie van theorieën en inzichten is vlijmscherp. Ik scheid het kaf van het koren zodat alleen de méést praktische inzichten overblijven.

Ook voor B2B

 

In mijn uitleg gebruik ik continu specifieke B2B voorbeelden. Want ja: B2B vergt een andere aanpak dan B2C. Maar uiteindelijk zijn het altijd mensen die beslissen. Daarom is deze dag zeker interessant voor iedereen die actief is binnen B2B.

 

Groter dan een training, kleiner dan een event

2background - 5000.jpg

Je zit in een groep van circa 40 mensen. Dat is groter dan een training (dat zijn meestal 12 mensen), maar kleiner dan een een event (150+ mensen).
 

Ik heb voor deze opzet gekozen omdat ik veel inhoud wil behandelen. Daar werkt zo’n 'college-setup' heel goed voor! Gedurende de hele dag sta ik zelf voor de groep.
 

Tussendoor krijg je de ruimte om alles door te vertalen naar je eigen praktijk. Dit zijn korte momenten van reflectie. Soms alleen, soms in groepjes. Je krijgt bovendien hulp in de vorm van “guided worksheets” (gerichte vragen die je helpen met de vertaalslag naar jouw specifieke situatie).

Inclusief 1-op-1 call met mij 
 

  • Ik help je met de doorvertaling naar je eigen praktijk. Je kunt in de periode na de training namelijk een 1-op-1 call inplannen waarin je al je vragen kunt stellen. 
     

  • In 30 minuten nemen we al je vragen door en krijg je persoonlijk advies. Zo haal je extra waarde uit deze dag.
     

  • Maximale value for money (al zeg ik het zelf 😁)

4Badge value for money_3x (1).png

Voor wie?

✅ Ondernemers, managers & professionals zonder marketingachtergrond Deze dag geeft je een strategisch fundament zodat je marketing beter begrijpt en je medewerkers of bureau’s beter kunt aansturen (zodat je het maximale uit je marketing haalt).

✅ Gespecialiseerde marketeers - Als marketing specialist ben je gefocust op één ding (denk aan: design, copy, SEA of SEO etc.). Maar voor de volgende stap in je ontwikkeling heb je een bredere blik nodig. Zo sta je steviger in je schoenen om invloed uit te oefenen op de marketingstrategie. 

✅ ZZP-ers - Je bent goed in je vak maar je bent allesbehalve een verkoper of marketeer. Dat maakt het lastig om jezelf in de markt te zetten. Je leest veel tips, maar je begrijpt niet goed hoe alles samenhangt. Deze dag geeft je overzicht zodat je precies weet aan welke knoppen je moet draaien.

❌ Allround marketeers met veel ervaring - Misschien ben je geen strateeg of merkspecialist, maar als je al lang in het vak zit heb je het grotere marketing-plaatje waarschijnlijk wel helder.

❌ Merkspecialisten Als je strateeg of merkspecialist bent zou ik niet deelnemen. Ik denk dat je simpelweg al te veel weet. 

Voor wie niet?

Ps: Bovenstaand is niet bedoeld om mensen uit te sluiten. Het is alleen om de verwachtingen zo helder mogelijk te maken. Dus... als je het fijn vindt om een opfrisser van je marketingkennis te krijgen ben je van harte welkom!

Mijn naam is Christ Coolen

Ik ben al 20 jaar actief als marketeer en altijd op zoek naar meer kennis, slimme technieken en duidelijke frameworks.

Ik heb een nauwkeurig afgestelde “bullshit-radar”.
Slecht onderbouwde artikelen en onderzoeken, daar prik ik snel doorheen. Zo blijft alleen over waar je écht iets aan hebt: direct bruikbare inzichten.

Waar & wanneer?

AFAS Theater, Leusden
(max. 40 deelnemers)
 

De faciliteiten zijn helemaal top
(Ik ben fan van de comfortabele collegezalen).

Donderdag 21 maart  - vol
Donderdag 28 maart  - vol

  • Start: 9.30 uur

  • Einde: 16.30 uur

Bereikbaarheid

  • Kom je met de auto? Parkeren is gratis

  • Kom je met het OV? Pak de snelbus vanuit Amersfoort CS

Het Leukste Boekje over Marketing(Psychologie)

Bonus-met-pijl_3x.png

Iedere deelnemer krijgt een exemplaar van Het Leukste Boekje over Marketing(Psychologie) mee naar huis.

Het boekje bevat:

 

  • leuke verhalen

  • concrete inzichten

  • heldere adviezen

Je collega's gaan jaloers zijn, want dit boekje is nergens te koop. Het is exclusief voor deelnemers aan mijn trainingen of events.

Kosten

€ 695,- (excl. BTW). Inclusief gezonde lunch, koffie, thee etc.
(
Deze investering verdien je in no-time terug).
 

Enthousiast?

​Schrijf je dan nu in! Ik hou het aantal deelnemers beperkt tot maximaal 40, dus wacht niet te lang met het vastleggen van je plek! ​ 

Ik zie je inschrijving graag tegemoet!

Groet, Christ
christ@christcoolen.nl

Ps: collega informeren? Gebruik deze PDF

bottom of page