Conversiegericht Schrijven
Verkopen met je toetsenbord
Marketeers vinden het heerlijk om achter de laatste trends aan te lopen. Van Location Based Marketing gingen we naar Chatbots. Van Chatbots naar Marketing Automation & Customer Data Platforms.
En nu heeft iedereen het over AI.
Maar waar gaat het nou echt om?
Marketing gaat om het sturen, overtuigen en motiveren van mensen.
En de basis daarvan is:
Conversiegericht Schrijven.
De technische trends doen er alleen toe omdat het marketeers helpt om mensen op een betere manier toegang te geven tot het verhaal.
● Conversiegericht Schrijven maakt nieuwsgierig.
● Conversiegericht Schrijven zet mensen aan tot actie.
● Conversiegericht Schrijven zorgt voor groei, omzet en winst.
Als je weet hoe je conversiegericht moet schrijven ben je een verkoper met een toetsenbord.
Iemand die zorgt dat het klikt.
Iemand die resultaten levert die er écht toe doen.
Maar...
Niet iedereen is een geboren copywriter.
Dat is niet erg.
Want je kunt het leren.
Bovendien: het is niet het doel om een fulltime copywriter te worden. Het gaat erom dat je snapt hoe copy werkt; hoe je met een paar simpele aanpassingen een groot verschil in resultaat kunt bereiken.
Maar dan moet je wel weten waar je moet beginnen.
Welke tips waardevol zijn en welke je beter kunt negeren. Hoe je de theorie naar jouw praktijk vertaalt.
Ik kan je daar bij helpen.
Mijn naam is Christ Coolen
Ik ben 20 jaar actief als marketeer en ben altijd op zoek naar meer kennis, slimme technieken en duidelijke frameworks.
Ik heb een nauwkeurig afgestelde “bullshit-radar”. Slecht onderbouwde artikelen en onderzoeken, daar prik ik snel doorheen. Zo blijft alleen over waar je écht iets aan hebt: direct bruikbare inzichten.
In deze training komt samen wat ik zelf met eindeloos lezen, uitproberen, toepassen & bijsturen heb geleerd op het gebied van marketing, psychologie en copywriting. Daar kun jij van profiteren.
Bij het geven van deze training krijg ik ondersteuning van Rosa Suikers.
Met Taalstudio Suikers specialiseert ze zich in het schrijven van effectieve online teksten.Bovendien stond Rosa jarenlang voor de klas. Deze teaching ervaring in combinatie met haar taal- en neuromarketing skills maken Rosa een uitstekende trainer!
Met twee trainers op een groep van 12 deelnemers krijg je maximale waarde voor je geld!
Wat ga je leren?
Hoe pak je de aandacht?
-
Hoe schrijf je onweerstaanbare kopteksten?
-
Hoe prikkel je nieuwsgierigheid?
-
Welke power-woorden mogen echt niet ontbreken?
Hoe pas je psychologische overtuigingsprincipes toe?
-
Hoe dring je echt door tot het brein van jouw klant?
-
Welke psychologische triggers zijn het sterkst?
-
Welke overtuigingstechniek pas je wanneer toe?
Hoe houd je de aandacht vast?
-
Wat is het belang van “audience first” denken?
-
Welke verhaallijnen houden de aandacht altijd vast?
-
Hoe zorg je dat design & copy elkaar versterken?
Hoe laat je mensen actie ondernemen?
-
Wat is het geheim van micro-copy?
-
Hoe overwin je weerstand?
-
Hoe stuur je de aandacht naar essentiële buttons?
Na deze workshop:
-
ken je de ‘marketing-wetten’ van groei
-
weet je wat mentale en fysieke beschikbaarheid precies is
-
snap je waarom Distinctive Brand Assets zo cruciaal zijn
-
begrijp je waarom Category Entry Points belangrijker zijn dan imago
-
kun je jouw merk gericht verder laten groeien.
Zelf de boeken lezen kan altijd nog (een keer). Maar dan heb je nu de essentie alvast te pakken. En handvatten om mee te werken.
Waar en wanneer?
Tijd
van 13.00 uur
tot 16.30 uur
Locatie
Utrecht
(direct naast station Utrecht Centraal)
Wat kost het?
-
Deze workshop kost éénmalig € 330 excl. BTW (een koopje als bedenkt wat het inhuren van bureau's en consultants kost).
Reserveer je plek!
-
Enthousiast? Top! Inschrijven is zo gebeurd.
-
Geïnteresseerd, maar twijfel je nog een beetje? Mail me je dilemma! Als ik denk dat deze workshop niets voor jou is, zeg ik dat eerlijk.
We zien je inschrijving graag tegemoet!
Groet, Bram & Christ
christ@christcoolen.nl