jon-steward-crazy_edited.jpg

Hallo dit is een KOP

 

 

Marketeers en communicatieprofessionals vinden het heerlijk om achter de laatste trends aan te lopen.

Van Location Based Marketing gingen we naar Chatbots. Van Chatbots naar Marketing Automation & Customer Data Platforms.

En ondertussen waren we ook nog druk met het automatiseren van display campagnes, search- strategieën en data analyses. 

 

Maar waar gaat het nou echt om?

 

Marketing gaat om het sturen, overtuigen en motiveren van mensen.

En de basis daarvan is…. 

 

Conversiegericht Schrijven


De technische trends doen er alleen toe omdat het marketeers helpt om mensen op een betere manier toegang te geven tot het verhaal. 

 

  • Conversiegericht Schrijven maakt nieuwsgierig.

  • Conversiegericht Schrijven zet mensen aan tot actie.

  • Conversiegericht Schrijven zorgt voor groei, omzet en winst.

 

Als je weet hoe je conversiegericht moet schrijven ben een "verkoper met een toetsenbord". Iemand die zorgt dat het klikt. Iemand die resultaten levert die er écht toe doen. 

Maar...

...niet iedereen is een geboren copywriter. 

 

Dat is niet erg. 

 

Want je kunt het leren. 

 

Bovendien: het is niet het doel om een fulltime copywriter te worden.

Het gaat erom dat je snapt hoe copy werkt; hoe je met een paar simpele aanpassingen een groot verschil in resultaat kunt bereiken. 

 

Maar dan moet je wel weten waar je moet beginnen. Welke tips waardevol zijn en welke je beter kunt negeren. Hoe je de theorie naar jouw praktijk vertaalt. 

 

Ik kan je daar bij helpen. 


Mijn naam is Christ Coolen. Ik ben een kleine 20 jaar actief als marketeer en ben altijd op zoek naar meer kennis, slimme technieken en duidelijke frameworks.

Ik heb een nauwkeurig afgestelde “bullshit-radar”. Slecht onderbouwde artikelen en onderzoeken, daar prik ik snel doorheen. Zo blijft alleen over waar je écht iets aan hebt: direct bruikbare inzichten. 

 

In de training “Conversiegericht Schrijven” komt samen wat ik zelf met eindeloos lezen, uitproberen, toepassen & bijsturen heb geleerd op het gebied van marketing, psychologie en copywriting. 


Daar kun jij van profiteren.

Hoe pak je de aandacht?

  • Hoe schrijf je onweerstaanbare kopteksten?

  • Hoe prikkel je nieuwsgierigheid?

  • Welke power-woorden mogen echt niet ontbreken?

Hoe pas je psychologische overtuigingsprincipes toe?

  • Hoe dring je echt door tot het brein van jouw klant?

  • Welke psychologische triggers zijn het sterkst?

  • Welke overtuigingstechniek pas je wanneer toe?

Hoe houd je de aandacht vast?

  • Wat is het belang van “audience first” denken?

  • Welke verhaallijnen houden de aandacht altijd vast?

  • Hoe zorg je dat design & copy elkaar versterken?

Hoe laat je mensen actie ondernemen?

  • Wat is het geheim van micro-copy?

  • Hoe overwin je weerstand?

  • Hoe stuur je de aandacht naar essentiële buttons?

Wat ga je leren?