top of page
1111 - 2023-10-09 Christ Event028low kopie.jpg

Het leukste Event over

Marketing Psychologie

Uitverkocht-letters_edited.png

14 oktober, Beatrix Theater Utrecht

  • Hoe laat begint het?
    Start inloop: 12.00 uur Zaal open: 13.10 uur (kom op tijd!) Start event: 13.30 (stipt) Start borrel: 18.00 (gezellig!) Maandag 14 oktober, Beatrix Theater Utrecht
  • Is er lunch?
    Het is een middag-event. Daarom is er geen lunch. Vergeet dus niet om wat te eten onderweg!
  • Waar is mijn ticket?
    Dat heb je per mail gehad. Onvindbaar of niet ontvangen? Soms worden mijn emails geweigerd door te streng afgestelde SPAM-filters. Niet getreurd: je kunt gewoon binnen op naam. Meld je bij de info balie, noem je naam en daar krijg je vervolgens je polsbandje.
  • Wat is de dresscode?
    “Something Yellow”. Wat je daar onder verstaat mag je helemaal zelf weten. Gele sokken, een geel shirt of gele oorbellen. Alles is goed.
  • Kan ik nog annuleren?
    Nee, dat kan niet meer (kon tot 30 dagen voor het event). Je kunt je ticket wel kosteloos overdragen aan iemand anders. Stuur in dat geval je QR-code gewoon door naar de persoon die in jouw plaats komt.
  • Hoe draag ik mijn ticket over aan een collega?
    De makkelijkste manier is om jouw QR-code gewoon door te sturen aan je collega. Ik werk namelijk niet met badges op naam, dus als je een werkende QR-code hebt is dat voldoende.
  • Waar kan ik parkeren?
    Parkeer in Parkeergarage Croeselaan. Deze garage is onder het Jaarbeursplein recht tegenover het Beatrix Theater. Navigatieadres: Croeselaan 14P, Utrecht. Alternatieve parkeerplaatsen zijn Jaarbeurs P2 & P4 (reken op 10 tot 15 minuten lopen)
  • Hoe ver is het lopen vanaf station Utrecht CS?
    Centraal Station Utrecht ligt op 5 minuten loopafstand van het theater. De looproute is bijna volledig overdekt. Volg de borden Jaarbeursplein totdat het Beatrix Theater staat aangegeven. Het adres van het theater is Jaarbeursplein 6A, Utrecht
  • Ik heb niet alle event-updates gehad...
    Soms komen mijn mails niet goed door de spam-filters. Dat komt waarschijnlijk omdat er zoveel plaatjes in mijn mails zitten. Anyway, de event-updates vind je hier: - update 1 - update 2 - update 3

Beslissingen worden gedreven door emotie. Dat weten we best. Maar hoe komt het dan dat onze marketingcommunicatie toch vaak zo rationeel en feitelijk is? 

Het antwoord is simpel:

 

Je hebt onvoldoende kennis over hoe het anders kan

Daar gaat dit event verandering in brengen.

Topsprekers vertalen wetenschappelijke kennis
naar praktische inzichten waar je echt wat aan hebt.

stickman grafiek succes - klein.png

Alle sprekers hebben ‘puntje-van-je-stoel-garantie!’

 

Daarnaast maken we ook de slag van theorie naar praktijk. Je wordt helemaal meegenomen in alle stappen om de theorie ook toe te passen op jouw context.

Twee belangrijke dingen:

1. Het maakt niet uit of je actief bent in B2B of B2C. Dit event is interessant voor iedereen die nieuwe ideeën wil opdoen en andere invalshoeken wil gebruiken. 

2. Ook voor "niet marketing- of communicatie-professionals". In mijn nieuwsbrief maak ik marketingtheorie begrijpelijk en toepasbaar voor mensen die géén marketing- of communicatiespecialist zijn.

Dit event volgt dezelfde opzet als mijn nieuwsbrief: wel diepgang, geen jargon.

PIJL1_edited_edited_edited.png

Dus...

Heb je het gevoel dat er meer resultaat uit je marketinginspanningen te halen valt? Dan is dit event interessant voor jou. 

Event2023-3_edited_edited.jpg


14 oktober 2024

Beatrix Theater - Utrecht
Toegang: € 295

Uitverkocht-letters_edited.png

Vorig jaar was de belangstelling overweldigend. Ik mikte op 12o bezoekers. Maar uiteindelijk werden het er meer dan 1.000 😱.

 

Hieronder een klein foto-impressie

PIJL1_edited_edited_edited.png
background 6.jpg
stickman grafiek succes - klein.png


Wie zijn de sprekers?

Ik heb een vlijmscherpe selectie gemaakt.

Er komen alleen sprekers die de zaal écht kunnen betoveren.

Dit zijn ze:

1. Tom Fishburne 🇺🇸 ​
Marketeer, cartoonist en spreker.


2. Ralf van Lieshout 
​Strateeg, informatieverslaafde, & communicatiewetenschapper.

3. Willemijn van Hussen

Pianist, econoom & founder TAMBR sonic branding.

4. Sharon Kroes

Spreker, & bestsellerauteur over overtuigingskracht.

5. Christ Coolen

Marketeer, trainer & spreker.

Alle sprekers zorgen er voor dat je op een andere manier naar de wereld gaat kijken.

Want ik ben overtuigd van het volgende principe:

"Als je anders kijkt naar dezelfde dingen, veranderen ze"

Is dat logisch?

Nee, dat is psycho-logisch!

Dit event wordt leuk én leerzaam!

 

  • Eén middag (van 13.00 tot 18.00 uur)

  • Inspirerend thema (marketing psychologie)

  • 4 knetter-goede sprekers (+ Christ Coolen 😄)

  • Gezellige borrel (je ontmoet leuke mensen)

stickman pointing transparant klein.png
PIJL1_edited_edited.png


Je gaat sowieso de deur uit met minimaal: 

  • één goed inzicht

  • één nieuw contact

  • één concrete actie

stickman-graphic2.png

Waar is het te doen?

Beatrix Theater, Utrecht


Het event vindt plaats in de grote zaal van het Beatrix Theater. Dit is de perfecte zaal voor dit event!
 

  • Zeer goed zicht op het grote podium. 

  • Het theater heeft een gezellige & ruime foyer 

  • Slechts 3 minuten lopen van Utrecht CS.

  • Veel parkeergelegenheid in de directe omgeving.

Uitverkocht-letters_edited.png

Mijn persoonlijke belofte: dit event wordt heel vet!
Ik hoop dat jij er ook bij bent.

Uitverkocht-letters_edited.png
Stickman-paper-koffie-klein.png

Nog wat meer overtuiging? 

Hele interessante sprekers met praktische voorbeelden waar je ook iets aan hebt. Fijn dat er ook specifieke voorbeelden waren voor de B2B sector, want nu heb je daar ook meer handvatten voor. Super leuk hoe alles ook zo is vormgegeven en bij elkaar past.
Anne-Roos van de Kraats

 

Inspirerend en boeiend!
Eva Venhuizen

Je hebt echt aan alles gedacht tot in de detail. De sprekers vulden elkaar goed aan en zelfs als ervaren marketeer heb ik nog nieuwe dingen gehoord en super geinspireerd geraakt. Bedankt! Leuk om je na al die jaren in mijn mailbox een keer in het echt gezien te hebben met dit succesvolle event
Marleen

 

Het was superprofessioneel georganiseerd, goede catering, alles verliep soepel. De sprekers waren boeiend en ik heb best wat learnings opgeschreven (weliswaar in het donker dus de leesbaarheid is discutabel ;)). Ik vond het inderdaad het leukste marketing event van dit jaar. De marketing voor het event was ook niet te evenaren. Waarschijnlijk had je al die tijd al een event van dit formaat voor ogen, maar ik ben blind in alle truukjes getrapt. Daardoor waren verwachtingen laag en zijn ze enorm overtroffen. Well played.

Hannah van den Berg


 

Veel nieuwe, duidelijke & inspirerende info gehoord/geleerd. Leuke sprekers met overzichtelijke presentaties. Niet te moeilijk of te makkelijk. En een goede dosis humor (en magie!). Daar hou ik van :) Dank voor de heerlijke middag!!
Eline Pellis


 

Het event heeft me nieuwe kennis opgebracht. Interessante sprekers en verschillende invalshoeken. Goed gedaan, ik ben er graag de volgende keer weer bij!
Femke van Gelderen


Gewoon top geregeld.
Niels Herweyer

Voor het eerst sinds tijden een echt waardetoevoegend geheel. Normaliter zitten marketing events vol met open deuren. Dit keer werd ik echt aan het denken gezet. En de sprekers waren ook echt top en vooral de mystery guest een hele gave verrassing!
Daut Sadikoviq


 

Ik heb vannacht slecht geslapen van de ideeën en energie die ik van dit event heb meegenomen.
Boris Tebrunsvelt


 

Alles ademde marketingpsychologie. Het was niet alleen inhoudelijk goed, maar ook onderhoudend. Leuke, goeie sprekers met diepgang én humor. Normaal zorgt feedback ervoor dat je event volgend jaar nóg beter is, maar ik weet gewoon geen minpunten te noemen🤷‍♂️
Wilfred


 

Leerzaam, afwisselend en entertainend
Miriam Donkers


 

Leukste event dat ik ooit voor mijn professionele leven heb bijgewoond! Je hebt m'n aandacht continu erbij weten te houden door de energie en door de verschillende sprekers (top volgorde ook trouwens). En heel tof om ook nog met een boek naar huis te gaan. Bedankt!

Simone Soumokil


 

Een prachtige combinatie van wetenschap, praktische handvatten en humor. Een aanrader!
Eric Dubbelaar


 

Toffe sprekers, goede presentaties, prachtige zaal en goede energie!

Sarah


 

Leuk, Leerzaam, Levendig, Lachen! (ps laat dat pak voortaan thuis 😜)
Monique de Deugd


 

Eindelijk een event dat (marketing psychologie) theorie en praktijk heel goed koppelt! Goede vibe.
Kevin Hengstz

De verwachting is meer dan waargemaakt, energie, inspiratie, snelheid, verrassende slot spreker. Extra aandacht voor deelnemers van het eerste uur door hen een andere badge te geven én de namen van alle gasten in je boekje. Alles klopte en daar gaat mijn hart dan weer van kloppen.
Babs Asselbergs

 

Goede afwisseling van sprekers / fijne vibe / leuke netwerking
Matthias

 

Ik vond de invulling van de sprekers en de gekozen sprekers heel veel toevoegen en voor mij ook veel nieuwe informatie delen. Daar kan ik dus echt wat mee en dat maakt dat het iedere euro waard isl.Daarom zal ik ook iedereen aanbevelen om volgend jaar weer het event te bezoeken. Ook heel fijn dat we een schriftje en nog naslagwerk (het boek) ontvingen.
Mendie

 

Top experience, mooie mix van theorie en praktijk
Cecile Botden

 

Ik vond het goed opgezet, de duur van iedere spreker had niet langer (of korter) gehoeven en was dus ook goed ingezet. De inhoud van wat iedere spreker vertelde was interessant. Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten én volgens mij voor het laatst op de middelbare school zo enthousiast meegeschreven met alle informatie die we hebben gekregen. De dag was levendig en de sprekers divers. Met een fantastische afsluiter om het luchtig te houden: Viktor Mids. Een mooie, informatieve dag. Ontzettend leuk om hier bij te zijn. 

Eline Litjens
 

Ik vond het oprecht geweldig. Heel leerzaam en goed verzorgd. Ik had niet anders verwacht.
Karine Copier
 

Inspirerend, leuke sprekers en goede organisatie. Aanrader!
Willem Kleefstra

Het was een geweldige dag. Goede, interessante en relevante (tot zover de superlatieven) talks met veel praktische tips en voorbeelden. We gaan er gelijk mee aan de slag.
Leon Oudijn

 

Goed verzorgd, leuke interactie, geen saaie, stoffige presentaties. Echt top. Enig puntje van kritiek: als je vraagt dat men notities 'moet' maken, zorg dan voor voldoende licht in de zaal. Was soms best lastig schrijven :-)
Tom Barten


 

Het was een hele inspirerende middag. Top sprekers!
Karin Overman


 

Ik vond het leerzaam en inspirerend. Ook voor professionals die al langer in de marketing werken.
Tessa


 

Van begin (aanvang in het theater met al de nodig tips) tot eind (weggaan met het het Leukste Boekje) zit het onwijs slim en doordacht in elkaar.

Net zoals dit bij de LinkedIn post en de nieuwsbrief (de enige nieuwsbrief die ik altijd volledig lees) het geval is.

Daarnaast bleven de sprekers boeien en waren er veel waardevolle inzichten, waardoor je nieuwsgierigheid geprikkeld bleef! Mooi om te zien dat er zo veel gelijkgestemden en enthousiaste professionals waren. Volgend jaar zijn wij er weer bij.
Renate van der Hout


 

Interessante sprekers, goede duur van elk onderwerp, praktisch en theoretisch, waar voor je geld!
Emma


 

Sterke mix van inzichtvolle, praktische en inspirerende, bevlogen sprekers en presentaties. Wat druk bij de entree van Tivoli, maar verder top geregeld. Perfect bestaat niet - er waren ook wat tekstuele foutjes op de posters en in het boekje - maar een dikke 9!
Remco Hübner

Reacties op de editie van 2o23:

🔥 De gemiddelde beoordeling was een 8.6 (!)

Maar...

PIJL1_edited_edited_edited.png

Hoe krijg ik budget?

hoe-krijg-ik-budget

De toegang voor dit event is € 295.

 

Is dat veel geld? Ik denk het niet. Want: als je tijdens dit event één goed idee opdoet heb je de investering al direct terugverdiend.  

Wat leer je hieruit? Als je ergens budget voor wilt, is de framing van je boodschap heel belangrijk. De kernregel is dit:

 

"Het gaat er niet om wat jij wilt. Het gaat er om wat het de ander oplevert." 

Hieronder vind je 5 tips voor je budgetverzoek:

Nog een belangrijke stelregel: hoe meer budget iemand tot zijn of haar beschikking heeft, hoe minder tijd deze persoon heeft.

Dus: hou je verzoek kort en bondig. Om je te helpen heb ik een onepage-PDF gemaakt. In deze PDF vind je alle info over het event:

Tip: stuur dit document mee met je budgetverzoek.